Ny i stævneudvalg ?

Vi vil rigtig gerne hjælpe jer til at holde et godt stævne.

Her er en kort "To Do Liste". Udover det er i også meget velkomne til, at kontakte Søsser Sejer fra bestyrelsen, eller den TD der er tildelt jeres stævne. Se Stævneliste med TD fordeling

Links til reglementer mv. finder du i menu under pkt. Links

Stævne To-Do liste:

  1. Ansøg stævnet via formularen, her på hjemmesiden, under stævneansøgning:
      • En gang i året, omkring nov.-dec. er der ansøgning til stævner, for hele næste stævneår
      • I jan.-feb. holdes der distriktråds møde, hvor man skal være til stede for, at kunne få tildelt ansøgte stævner
      • Hvis det er et ekstra stævne man vil søge om, skal der skrives en e-mail til stævneudvalget på staevne@distrikt10.dk
  2. Søg stævnetermin på GO
  3. Opret propositioner på GO
      • Husk at se reglementer, med det der skal udfyldes under bemærkninger
      • Se også reglementer, for de regler der skal overholdes med bl.a. klasserne og kig på de særlige regler der er for Distrikt10
      • Tænk over hvor mange starter i kan nå at afvikle
  4. Når stævnet er godkendt af stævneansvarlig, bliver det tilgængeligt på GO. Hvis der er problemer med jeres propositioner får i en mail, så husk at tjekke jeres stævnemail jævnligt. I må forvente, at der kan gå op til en uge, inden stævneansvarlig ser jeres propositioner
  5. Finde dommere/banedesigner. Husk at tjekke at dommerniveau stemmer overens med det de skal dømme, og husk at der er max. på hvor meget de må dømme pr. dag. Det kan være svært at finde dommer/banedesigner så gør det i god tid, gerne 5 mdr. før stævnet. Den teknisk delegeret sørger TD ansvarlig for at finde, du kan på stævne listen se hvem der er tildelt til jeres stævne.
  6. Finde sponsorgaver
  7. Finde hjælpere:
      • Baneopsyn, banepersonale, port-åbner, ”klat” samler
      • Cafeteria
      • Roset piger, kritikhenter
      • Musik
      • Toiletrengøring
      • Baneharver
      • Etc.
  8. Efter sidste tilmelding, eller senest 4 dage inden stævnet, hentes stævnet over på Equipe og ca. starttidspunkt for klasserne sættes på
      • Husk at få indlagt passende pauser til banevedligeholdelse
      • Brug tid på at få tidsplanen korrekt, da det en stor del af, om stævnet føles godt for rytterne
      • Du kan få hjælp til brugen af Equipe. Enten ved at bruge "live chat", eller ved at kontakte vores superbruger i D10
      • Husk at tilføje officials inde på alle klasserne(dommer, banedesigner og TD)
      • Tilføj gerne vigtig information til rytterne, dette laves som en tom klasse
  9. Dagen før stævnet, skal de endelige starttidspunkter ligges ud på Equipe, senest kl.20.00
  10. På stævnedagen skal i have kontanter eller andet, så i kan afregne officials, satser
  11. Når stævnet er afsluttet skal det lukkes inde i Equipe, så resultaterne overføres til DRF
  12. Der afregnes til DRF(klik her) og D10 sender en afregning på TD, til de stævner hvor der er aftale om det